Jag trivs som fisken i vattnet

Har ingenting att skriva eftersom jag jobbar.
Men vill bara säga att jag trivs oerhört bra på detta nya jobb, här hoppas jag att jag får stanna länge.
Det tog en och en halvvecka att vara arbetslös, fyfan vad lågkonjukturen går på mig hårt! :)
Och arbetskamraterna är super!

Tack!

Även påpeka att Patrik har gått och blivit sjuk vi båda kände oss hängiga igårkväll konstigt för det slog verkligen samtidigt på oss, men mitt halsont gick över under natten men Patrik är som en liten bebis så han har stannat hemma idag.
Men det blir inget gym idag för min del för näsan är täppt och känner mig inte riktigt fullt frisk, måste hålla mig redig tills på lördag för då ska jag och Malin göra Helsingborg!

men som sagt ville bara visa att jag lever!




Kommentarer
Skickat av: Malin

Jag är också sjuk, men det går säkert över till helgen. Ja du måste hålla dig frisk! :)

2009-09-22 @ 14:59:45

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0