Jag är trevlig!

Bläää för dig!



Idag har jag gjort mycket.
Åkte in till Helsingborg vid elva för att träffa Malin vilket var dags för det var ett litet tag sedan.
Alltid kul att träffa henne, vi gick inne istan sen gick vi och åt.
Vi träffade Robin så vi åkte ner till Malmö och gick inne istan så jag fick komma in på Zara, men hittade ingenting.
Hittade däremot en ram till våran tavla så nu hänger den inne i sovrummet så fint så.

Nu ska jag iväg till gymmet en timma eller två och sen blir det Idol!
Plus mysmat med världens finaste kille.

Hejsvejs.


Snart kommer vi Thaajjan!





Kommentarer
Skickat av: camilla

njut i solen åt mig med! :D

2009-09-15 @ 19:19:15
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0