Färga håret!

Cecilia & Maik var i Tyskland i helgen och där köpte hon en hårfärg till mig ( lite billigare där ) så jag tänkte att jag ska lägga i det ikväll.
Det blev en mörk färg kan passa bra nu till hösten/vintern.
Tack så mycket !

Efter Patriks jobb ska han också in och köpa en sådan där värmekudde till mig ni vet en sådan med ris i eller vad det är för jag har fruktansvärt ont i min rygg och inte nog med det det gör så ont så det sträcker sig ner över rumpan. Och det är oerhört jobbigt. Så hoppas att den hjälper.

Nu ska jag in i duschen sedan äta en god och härlig frukost.
Plus det blir kanske lite bakning idag också.






Kommentarer
Skickat av: mickis

sån är jätte bra att ha till mensverk också:)

2009-09-28 @ 12:33:19

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0