Egna pannkakor smakar alltid bäst.

Fyfan även fast jag har träningsvärk så var jag ändå på gymmet nu en timma och en kvart.
Den här gången blev det mest armarna.
Det är också dem som jag känner att det är mest fett på menmen. Dåligt har jag också ätit men är ändå inte hungrig så vi skiter i det.

Pratade med min fina vän Sara idag också allting går jättebra men hon får gärna titta ut säger hon, jag hoppas på att Issie vill se världen nästa helg.
Nu ska jag in i duschen sedan slänga mig framför soffan för att sedan göra pannkakor så dem är färdiga tills älsklingen kommer hem från sin fotbollsträning.


Vill även tillägga att det finns inget som är pörrigare än mig och Sara.!





Kommentarer
Skickat av: D E L L A

gu va kul för dig som ska till thailand :)

2009-09-03 @ 22:45:33
URL: http://dellas.blogg.se/
Skickat av: eja

duktig dom tränar

2009-09-04 @ 06:45:06

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0