Tränat mina fettoarmar idag.

Sådär nu har jag vart på gymmet och tränat lite mer än en timma.
Väldigt skönt efteråt. Idag tränade jag mest mina armar och magen, för mina ben är jag rätt så nöjd med, förutom att dem kunde vart lite längre men det kan man inte träna :)

Jag vill så jättegärna prova på spinningpasset som ligger på 30 min men är stensäker på att jag kommer vara helt död efter tio minuter på den där cykeln, men kan tänka mig att det är nog nyttigt som fan.
Ja får testa det lite längre fram när jag fått upp min kondition.


Bjuder på mig själv lite





Kommentarer
Skickat av: Johanna

följ med mig på spinning då :) du tränar väl på corpus?

2009-10-22 @ 22:14:29
Skickat av: camilla

spinning är inte jobbigt om du har lite benmuskler. :) jag brukar köra en timme på pass och DET är jobbigt. en halvtimme klarar du

2009-10-23 @ 08:37:56
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Cecilia

Du e duktig du :)

2009-10-23 @ 13:58:12

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0