Tisdag eftermiddag.

Godeftermiddag

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet 7 - 13:30 och som vanligt så har arbetet gått lätt och det har gått fort.
Vart med på första "mötet" idag också så det var intressant.

Jag tänkte faktikst ut och gå en runda idag ifall Maik inte vill till gymmet känner att jag hellre tar vara på höstvädret som är så fint idag istället för att ställa mig på ett svettigt gym.Men vi får se hur det blir något av det iallafall.

Jag måste till posten också idag det får jag fan inte glömma

Jävla miffo bilder tänk att man satt och tog en massa jävla bilder på sig själv innan iochförsig jag tar fortfarande kort på mig själv men kanske inte i denna utsträckningen.
Jaja var ju inte så gammal så jag skyller på det.

Men lite söt var jag väl?





Kommentarer
Skickat av: Sandra

Ja håller med om att man tog massa kort på sig själv. Hittade typ 200 på en gammal cd. Tänk då hur många man raderade. Haha!

2009-10-06 @ 20:48:41
URL: http://borasflicka.blogg.se/
Skickat av: michaela

jag önska jag fortfarande tog bilder för när man behöver har man inga bilder, bara fest bilder....

2009-10-07 @ 09:28:12

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0