Robbie Williams Reality killed the video star

Vet inte ifall ni vet att min allra största idol är Robbie Williams.
Jo mina nära och kära vet detta.
Kan faktikst inte berätta hur och när jag började lyssna på han, men det var väldigt länge sedan iallafall.
Hans konsert på min Dvd kan jag aldrig se för många gånger.
Nu kommer han äntligen med ett nytt album som släpps den 11 November
Och den ska självklart köpas in, eller kanske får jag den i present?
Kan ju säga bara för att en sak som mina nära och kära också vet att skulle något hända mig att jag dör plötsligt som i en olycka eller något så vet dem vilken låt jag ska ha på min begravning. Spelas den inte så kommer jag att hemsöka er.
Jag kan ju vara så snäll att visa den här för er.

Här från DVD,n som jag har här hemma
Live at knebworth, LYSSNA, TITTA och NJUT



( Sångaren Robbie Williams har sålt hisnande 55 miljoner album världen över och hamnade i Guinness Book of Records 2006 efter att ha sålt 1,6 miljoner biljetter på en dag inför sin kommande världsturné. Totalt spelade han inför 3,7 miljoner människor den gången. Williams har även tagit hem fler Brit Awards (den brittiska motsvarigheten till grammis-galan) än någon annan artist. )




MIN ABSOLUTA BÄSTA ARTIST, finns många som är bra men ingen slår honom


Bästa låten på nya skivan. Längtar tills den släpps.
Bodies - Robbie Williams




Kommentarer
Skickat av: Roger

Hehe, han är duktig... :) Fast ska det vara en låt med honom så ska det vara Millenium. :)



Då ska du väl se honom live en dag också? :)

2009-10-24 @ 00:29:00
URL: http://www.stardustblog.se
Skickat av: nicke

hehe den där angel/angels låten minns jag att du gillade som fan då vi umgicks :) då måste ju gå o se han live nångång, det förtjänar du.

2009-10-24 @ 00:31:41
URL: http://fwyh.blogg.se/
Skickat av: Ankan

Säg som det är... Jag är din idol!

2009-10-24 @ 00:35:38
Skickat av: jt

Robbie är en tungt begåvad sångare.

Helt i min smak!

2009-10-24 @ 00:35:48
Skickat av: Malin

Hans nya låt är faktiskt helt okej. :)

2009-10-24 @ 01:52:00

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0