Ny spetsklänning, plus passet




Ja det blev lite shopping iallafall. Ny klänning blev skitsur först för den fanns bara i S och XS hade behövts en medium så tänkte ne fan jag ska i denna S. Och den satt som ett smäck jättebra och glad blev jag.
Och nu är passet fixat också så jag kan ta mig till Thailand.
Nu ska jag lägga mig framför Tv-n och titta på fotboll sedan sova för jobb väntar imorgon 7:30 - 14:00.


Färgen på klänningen ser olika ut pga blixten men den är rätt så svart klänningen som på sista bilden.

Vad tyckte ni om klänningen?



Kommentarer
Skickat av: camilla

därför älskar jag gina. dom har större storlekar än alla andra butiker så man kan alltid gå ner en storlek :)

2009-10-15 @ 12:43:43
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: jt

som vanligt tycker jag du har ett gott val när det kommer till klänningar.

2009-10-19 @ 12:45:41
Skickat av: josefin

aah vilken fin klanning :D alskar spets :) Saknar gina faktiskt :P hehe

2009-10-19 @ 15:13:00
Skickat av: Anonym

aah vilken fin klanning :D alskar spets :) Saknar gina faktiskt :P hehe

2009-10-19 @ 15:13:35

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0