Ny header

Okej nu är jag nog i chocktillstånd eller något.
Var ju hos doktorn och testa mig om jag är glutenallergiker och fyfan dem stack mig i armvecket och det var det hemskaste på länge.
Jag var som ett litet barn, jag frågade henne först innan jag satte mig i den hemska stolen ifall jag kunde få sådanna där plåster som bedövar huden efter typ en kvart.
Men det ville hon inte hon trodde att jag skulle klara det, och visst fan gjorde jag det efter tio minuters tjat men ja uscha!
Nåja nu återstår det ett brev hem där det står om jag är det eller inte, antagligen inte har väl bara klabb med magen.


Vill bara också medela att en ny header är på gång utav min lillkusin som fixar det.


Min älsklingskisse





Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Ja hoppas du inte är allergist mott något mera än du är nu då. Kram

2009-10-07 @ 12:04:16
Skickat av: .sandra

SV: Nej, jag klarar inte ett år utan Tobbe heller. Men typ, 3 månader hade gått. :P



Och vilken fin header. :)

2009-10-07 @ 14:23:44
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: Sandra Glans

2009-10-07 @ 20:55:32
Skickat av: Anonym

Va du glad att du bara fick stickas i armen. Jag fick svälja en slang ner i magen och 2 fingrar i rumpan. De va ingen höjdare de heller. Haha.

O ja hade inte gluten. Haha kändes onödigt!

2009-10-07 @ 21:15:23
URL: http://borasflicka.blogg.se/
Skickat av: Koivu ;)

Hoppas du är nöjd med hearden :D

Fan det är inte kul att få stick i armen, det är ju skit läbbigt..

Hoppas att du inte är allergisk

2009-10-08 @ 12:18:24
URL: http://jenniferkoivu.webblogg.se/
Skickat av: mickis

du får berätta när du får svar från läkaren.

2009-10-09 @ 10:34:40
Skickat av: Mollie

dte är bosse när han är litten !

2009-10-11 @ 14:07:53

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0