Myskväll med film och hämtmat.

Idag har varit en riktig slappis dag, vaknade vid 10 tiden ungefär. Sedan har vi nog legat i soffan så gott som hela dagen. Vi beställde mat hem "mums" Blev en kebabrulle, men jag har kommit fram till att jag ska beställa barnportion nästa gång för jag orkar inte mer än häften.
Vi har tittat på film också " Batman, The dark night" jag tyckte den var jättebra, vet om att den är gammal men som sagt har inte sett den så. Men har du inte sett den så se den! 


Imorgon är det jobb igen 13:30 - 20:30
Och vill bara fylla i att Malin är svin som är i den varma solen nu och solar sig neger. Schwein!♥
Nu ska vi äta äpple&kanel muffinsar som Cecilia har bakat "mums"





Kommentarer
Skickat av: eja

mys

2009-10-05 @ 10:23:34

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0