Hösten är kommen nere i Skaune.

Ush sitter här i min ensam het Patrik har åkt iväg på sin sista fotbollsmatch. Dem kan varken åka ner eller upp i serien så jag tror dem spelar mest på skoj idag.
Idag är det en sådan där riktig hemma dag man bara ska gosa ner sig i soffan med en kopp te och lite godis och sätta på en riktig tjejfilm. Vilket jag snart ska göra också.
Nästa helg blir det Borås och jag längtar efter att få träffa lilla Issie så det ska bli kul.

Fuktigt.
Man krattar löv.
På morgonen blir det frost.
Alla helgon.
Löven faller.
Det blir kallare.
Blommorna vissnar.
Björnen går i ide.
Bort med sommarkläderna.




Från min balkong



Kommentarer
Skickat av: Tornevall

Eller hur? Bedrövligt att man inte kan ha öppet heller utan att det ska regna in längre... Och så varmt som man har det inomhus ibland, så måste man ju kunna ha öppet. :P

2009-10-04 @ 14:04:16
URL: http://blog.tornevall.net

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0