Gymmet idag igen. bort med fläsket.

Tjennare!

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till gymmet idag igen !
Nu jävlar ska fläsket av.
Det var så roligt den där klänningen som jag skrev om igår den som jag fick av Patrik för ca 2 år sedan jag fick fan i mig på mig den. Helt otroligt.

Det var riktigt skönt att träna själv igår, träffade Johanna också en snabbis när jag skulle hem trevligt.
Sa att vi får hitta på någonting nu innan vi drar till Thailand tillsammans.


Men nog om det, ha det bra så ska jag gå och svettas!





Mitt favorit linne.
Sådanna här ska inhandlas massvis av i Thailand.

Har ni tänkt på en sak det ser inte ut som att jag har en arm här haha
( Tar faktikst kort med den )




Kommentarer
Skickat av: Anonym

är ni lediga på lördag? jag snackade med micke och han är väldigt sugen på bowling han också :) så om ni vill och kan kan vi kanske ses då? vi hörs av !

2009-10-27 @ 22:14:06
Skickat av: eja

duktigt

2009-10-29 @ 09:59:16
Skickat av: Cecilia

JÄKLA SNYGGT LINNE!!

2009-10-30 @ 15:03:05

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0