Godmorgon i vintervägarna

Som svar på Michaelas fråga i tidigare inlägg "Går du inte på gym längre" Jo jag var där i går försäker träna tisdag och torsdagar samt lördagar ibland. Men idag ska jag även ut och springa.

Idag händer inte så mycket fram till klockan tre då ska jag ta tåget till Patriks jobb och möta upp honom där, vi ska hämta mitt pass sedan ta en runda på shoppingcentret Väla.
Se ifall man kan hitta ett par snygga leggins här.
Men nu när Thailand närmar sig så känner jag att det är bättre att jag är lite snål här hemma så jag kan handla extra mycket där.Ioch för sig så har vi sparat ihop alla pengarna redan så ja jag vet inte jag handlar om jag hittar något. Patrik fick ju köpa ett Fifa 10 i borås så.

Nu blir det frukost ute på balkongen.




Kommentarer
Skickat av: michaela

jag tränar också dom dagarna :)

2009-10-14 @ 12:06:31

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0