Godmorgon

Idag är en bra dag känner jag, har vaknat på helt rätt sida.
Hoppas nu att ingenting blir fel idag.

Ska till gymmet idag vid halv sex tror jag när Maik kommer.
Jag har kommit på en bra sak också att tre veckor innan Thailand så ska jag enbart dricka dem nutrilette/stavningen hade nämligen en som gick ner 15 kilo på tre veckor med dem. Så ska testa det, det får kosta vad det kostar.
Allt för att bli smal till thai.

Jag lovar bara för att jag försöker så kommer jag säkert gå upp skulle inte förvåna mig med den oturen som jag oftast alltid har





Kommentarer
Skickat av: camilla

vill inte vara en glädjeförstörare men;

1. det är farligt att göra det så länge. rekomendationen från både läkare och företaget är 2 veckor på sin höjd.

2. du kommer må skit. tro mig. jag körde på det i en vecka och spydde som fan.

3. du kommer inte ha ngn ork till ngnting. det är bara vätska du får i dig. magen o kroppen har inget att jobba med

2009-10-22 @ 13:11:17
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0