Godkväll Borran

Godkväll/Godnatt
Nu sitter jag här ensam alla i huset har lagt sig bara jag och Kristoffer vakna fast han ligger framför tv-n.
Innan vi åkte upp så åkte vi hem till Patriks mamma och bytte bil och gissa vem som kom, lilla Nova
hon var inte riktigt på prathumör idag menmen.
Och när vi kom upp så somnade Patrik i soffan som ni kanske ser och jag skulle försöka fula mig.
Finns ett foto där han fullkomligt ja jag vet inte vad ser helt sjukt äcklig ut men jag vet inte ifall jag vågar.
Jo det är väl klart jag vågar måste berätta att han inte brukar se ut så när han sover, annars är han rätt så söt men inte här
Eller vad tycker ni?





Älskar dig Patrik ;)


Kommentarer
Skickat av: Anonym

Det här var nog det sötaste jag har sett på länge

2009-10-10 @ 02:13:39
Skickat av: mickis

han ser jätte lebbig ut....( ps jag jobbar också i vården men har snbackat med chefen det är lugnt ha naglar bara man sköter dom)

2009-10-10 @ 08:52:17

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0