Ge mig ett bra bio tips

Sådär ja då var Oktober slut alldeles strax. helt sjukt hur fort tiden går.
Bytte bort  mitt jobbpass ikväll mot en hel jobbdag på söndag, 7-13 sedan 15:30-20:30 det blir tufft men det får gå.
Ikväll ska vi kanske på bio vi får se hur Patrik är när han kommer hem från jobb ( trött  ) kanske.

Jag ska iallafall byta om nu och göra mig iordning ska dra till gymmet en timma.
Det öppnar ett så säkert inte mycket folk, i och för sig så brukar det inte vara mycket för dem flesta går på olika aktivitets så som spinning osv.
Vilket jag tänkte boka in mig på nästa torsdag.  ( Johanna ska du med ? ;) )



Kan ni någon bra bio?

Jag vill gärna se Michael Jacksson - This is it så hoppas Patrik också vill se den. Den går ju i endast två veckor.





Kommentarer
Skickat av: Cecilia

Trailern verkar bra =) man blir nästan sugen på att se den

2009-10-30 @ 15:00:39
Skickat av: Tobie

det var den bästa bion på länge ,. <3 du mpste se

2009-10-31 @ 02:47:22
URL: http://tobiej.blogg.se/
Skickat av: Carro

Jag vill se den. Har du tid nästa vecka kan vi ju gå?

2009-10-31 @ 08:30:15

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0