En pokerkväll

Sådär då har vi kommit hem ifrån Borås/knalleland.
Kristoffer handlade ett playstation tre och jag handlade en film om andra världskriget är det något jag är intreserad av så är det andra världskriget.

Igår var vi också i Knalleland och träffade sara och finaste Isadora och det var det finaste jag har sett på lång tid.
Vi var och fikade också och pratade en massa roligt.
Sprang i alla affärer och letade efter "lack" leggins men inte kunde jag hittade det någonstans.

På kvällen igår så var det ju dags att titta på Sverige - Danmark och som jag visste så förlorade Sverige så tänker inte skriva något om det, är man bäst så är man :)
Efter det var det öl och poker som gällde för pojkarna

Jag låter bilderna tala för sig själv och jag och Patrik ska packa för att snart åka hem till Skåne











Kommentarer
Skickat av: Mollie

var är deet någon stans ???

2009-10-11 @ 14:03:18
Skickat av: eja

vann du nu då jen?

2009-10-12 @ 10:52:17
Skickat av: camilla

fick ni ihop ngn cash? :D

2009-10-13 @ 09:04:14
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0