Barnet faller raker ner :/

Ja usch vad dålig jag är.
Vet inte ens när jag skrev sist men iallafall så igår så var jag och Cecilia på Väla och handlade lite, jag handlade bara en tröja och lite annat smått skit.
Hittade en klänning på Gina som min kära pojkvän kunde överaska mig med ;) haha !
Sedan efter det så åkte vi hem och Cecila bjöd på kassler som jag älskar, dum som jag var så åt jag en smörgås precis före så menmen.


Här är ju en så sorglig video så det går inte att beskriva, detta måste ju vara varje föräldras värsta tanke.
Tänk att släppa sitt barn i ett fåtal sekunde och så händer detta.
Se själva






Kommentarer
Skickat av: eja

vilken panik...

2009-10-20 @ 10:01:25

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0