4 minuter och 400grader varmt

Sitter och tittar på reprisen av uppdrag granskning som gick igår.
Avsnittet handlar om brandsäkerheten på äldreboenden i Sverige.
Och siffrorna som har tagits fram på att det inte ens finns en brandvarnare i varenda rum är skrämmande.

Jag vet inte ifall jag tar åt mig extra eftersom jag arbetar med det här och jag vet reglerna som gäller om det skulle börja brinna, och det är också skrämmande. Så jag hoppas att jag aldrig kommer behöva vara med om det här.


Om ni inte har någonting att göra så sätt er och titta på första delen av den här
det är så sorgligt så det är sjukt.



Kolla klockan nere i högra hörnet på bilden och det är ett helt vanligt rum som dem har gjort det här testet.

Spela här








Kommentarer
Skickat av: D E L L A

Ha en fin fredag! :D♥

2009-10-30 @ 11:54:38
URL: http://dellas.blogg.se/
Skickat av: D E L L A

sv; Tacktack ^^

Allt bra då?

2009-10-30 @ 12:11:09
URL: http://dellas.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0