2009-10-28

Jag tror jag avlider snart, är så jävla trött jag vet inte vad det är mig, jobbet väckte mig klockan nio imorse och där efter kunde jag inte somna om.
Börjar fyra idag så tänkte gå och lägga mig en stund för jag var så duktig att jag städade igår kväll så här är det tipp topp.


Jag har tänkt på en sak.
Jag jobbar ju med gamla och jag har alltid velat leva den tiden som var förr.
Då hade man en mer gemnskap het med varandra, det var inte mycket slagsmål och så liknande.
Visst man tjänade inte så mycket, men då kostade inte saker och ting så mycket heller.
Man var alltid så fin förr i tiden männen hade en slags frack och kvinnorna hade alltid stiliga klänningar och håret uppsatt och så vidare.

Det hade jag velat uppleva

Vill ni leva den tiden som är nu eller hade ni velat testa på att leva som dem gjorde förr?





Kommentarer
Skickat av: mamma

Jag skulle vilja leva vilda western liv. Tänk och vara gift med en snygg cowboy!!!

2009-10-28 @ 13:47:54
Skickat av: eja

jag hade vëlat prova allt ett par dagar...

2009-10-29 @ 09:57:56
Skickat av: amire

hade velat dsamma men´inte så mycket kläder på tack;P

2009-12-02 @ 14:17:45

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0