Godmorgon träningsvärken

Fyfan idag kan jag knappat röra mig.
Easy Line igår var sjukt jobbig, men skönt efteråt fast inte idag för det känns som om att jag är hundra år eller något.
Men ska köra passet idag igen 17 - 17-45 så alltså 45 minuter.Det var rätt så bra för första gången så var det mycket ben men igår så var det mycket armar så idag kanske det är mycket av något annat haha!

Det är rätt så roligt för när vi var hos min faster i söndags så hon och min farmor att det syns jättetydligt att jag har gått ner, men jag tycker fortfarande jag är tjock.
Det enda dem sa var att det inte har tagit i ansiktet så mycket, någon som vet hur man tränar fettet i ansiktet ?


Nu blir det Te och lite frukost.

Min fina bästa vän Sara



Fråga inte






Kommentarer
Skickat av: mickis

jadu hur fan tränar man bort fettet i huvudet säg mig det , jag behäver också!!

2009-11-18 @ 12:07:32
Skickat av: sara

okej dom korten...piiiinsamma.....haha

2009-11-18 @ 14:52:50

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0