Du var så fin

Ush jag vill inte skriva sådant här inlägg.
Som jag skrev härom dagen så har en vän gått bort.
Det finns så många fina minnen som tex första fyllan,vanten,skoltiderna.
Du var så blyg men ändå sa vad du tyckte du skrattade så härligt du var helt enkelt en fin människa.
Det är så tråkigt så jag kan inte beskriva detta i ord.

Torsdagen den 19 så ses vi en sista gång Lisa
Och jag hoppas innerligt att du har det bra där du är nu.



/Annonsen i tidningen/

Allt vad Du lidit vi nog ej förstått,
Vi stod vid Din sida så hjälplösa blott,
Vi ville så gärna ha Dig kvar,
Men Din tid på jorden nu fullbordad var.

Du kommer alltid finnas kvar hos oss,
bara inte som förut♥











Kommentarer
Skickat av: Cecilia

Är jag oförskämd om jag frågar hur hon gick bort? Vill inte göra dej ledsen..

2009-11-15 @ 16:17:01

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0