Borås,Begravning,Luncha,tåg

Så nu tänkte jag skriva av mig lite, så för er som inte orkar läsa, läs inte!

Dagen började redan klockan kvart i sex på morgonen här hemma, skulle med bussen till Ängelholm klockan sju sedan var det på stigning på tåget klockan åtta.
Väl framme i Borås klockan elva så mötte min fina mormor och morfar upp mig och vi körde snabbt hem till dem där jag skulle göra mig iordning.
Klockan 12 var jag inne i stan igen för att möta Sara och lilla Isadora.

Vi gick vidare mot kyrkan och direkt när man öppnade dörren till kyrkan så kom alla känslorna.
Det var något av det jobbigaste jag vart med om känslan av att man vet att personen aldrig mer kommer komma tillbaka. Att hon ligger i den där kistan där framme var helt ofattbart.
På ett sätt var det skönt att få ta farväl för hela cermonin var jättefin och vi som var där stöttade varandra.
Som prästen sa " Att lisa är hos Gud nu och har det bra" kanske inte hos "gud" men att hon har det bra det tvivlar jag inte en sekund på.

Efter begravningen gick vi vidare in mot stan och gick och lunchade på Cafe Viskan det blev lasagne (mums)
Och jag fick hålla i Isadora fast hon  var så trött så hon ville bara vara hos mamma Sara fast jag tyckte det var kul ändå.
Och hon log och man kan inget annat än att le tillbaka. Ett riktigt litet charmtroll den dära :)

Sen så var det dags för hemfärd men innan det så åkte jag upp till Mamma och hälsade på henne på hennes jobb och det var jättetrevligt, saknar henne faktikst.


Mina två fina morföräldrar som ställde upp igår för mig



Min och Saras goda mat, Jag åt lasagne och Sara åt kyckling Isadoras mat blev bröstmjölk




Sara och Isadora



Sedan jag som är mega sleten efter en hel dag, på tåget hem!







Kommentarer
Skickat av: Cecilia

Kan förstå att det var jobbigt att gå på begravningen, det är inte det allra lättaste att ta farväl av någon man älskar..



Så söt den lille är =)

2009-11-20 @ 14:49:03
Skickat av: sara

Måste tacka så jätte mycket för presenterna igen :) Isadora hade på sig klänningen och strumpbyxorna på kalaset här hemma idag, hon var super söt i det verkligen:D<3

Jag ska till hm på måndag och kika, kollade i knalle igår men hitta inget tyvärr..dom har mer fint i stan :D tack!! PUSS!

2009-11-21 @ 18:24:01
URL: http://elisabethsara.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0