Änglar & Demoner Tack!

Förlåt för att jag aldrig skriver men jag har bara jobbat så har inte orkat att skriva något
men nu så.



Igår så var jag ju och träna en timma, hann inte längre för dem öppna fyra. Men skönt var det ska dit idag igen vid halvfem ca.
Igår så var vi på middag också hemma hos Cecilia och Maik, det blev en riktig ärtsoppa med fläsk och sedan pannkakor mumsigt.
Sedan var det hem och lägga sig framför tv-n men när vi kom hem låg där en liten surprise, vi hade fått Änglar och Demoner utav Micke & Johanna, Tack så mycket så den ska vi kolla på ikväll, sägs att den är bra så.

Nu ska jag sätta igång och städa, har nämligen varit ute på en lång promenad.
Hörs efter gymmet.







Kommentarer
Skickat av: mollie

Den filmen har vi också hemma !!!

2009-11-08 @ 09:04:00

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0