Aj som fan får man utav svinvaccinet!

Trodde inte jag skulle få ont i armen eftersom jag inte kände någonting när dem stack mig.
Men ack så fel jag hade, nu gör det SVIN ont ( fatta ni den ? ) Så jag kommer få ligga på andra sidan inatt.
Och Patrik tycker jag är ynklig men han ska själv få känna på det imorgon.
Nu är det bokat för nästa spruta också den 29 November fast det är den sista sprutan mot Hepatit A,B och C den tar vi eftersom vi ska till Thailand.

Nu ska jag dra mig tillbaka till tv-n, vi tittar på Fotbollsgalan 2009 och sen efter det blir det 17 år med Henrik Larsson. Ibland undrar man varför man bor tillsammans med Patrik ;)










Kommentarer
Skickat av: HDR-fotografen

Så länge du slipper ett tryne som växer ut sååå.

2009-11-09 @ 22:40:33
URL: http://stilbild.nu/fotograf
Skickat av: Anonym

man kan väl bara vaccinera sig mot A och B inte C?

2009-11-10 @ 10:38:15

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0