2009-11-25

Och vet ni vad det innebär? Jo LÖN!

Igår jobbade jag 10 timmar, det känns idag kan jag säga.
Men det är faktiskt kul på jobbet så det gör ingenting.
Vi har fått beställa kläder "dyrt så in i helvete" men jag tog iallafall dessa två, tyckte det var dem finaste färgerna.
Nu fattas det bara en namnskylt sen så.

Idag ska jag försöka pallra mig iväg till gymmet har ett bokat pass där klockan fem, har fått med mig Mike på 45 min Easy Line så det ska bli kul.
Det ändå som är problemet är min huvudvärk som vägrar att släppa, har nog haft den över en vecka nu och jag äter alvedon plus har en värmekudde men ingenting hjälper.

Nu ska jag äta frukost

Vad tyckte ni om kläderna?







Kommentarer
Skickat av: Anonym

vart jobbar du?

2009-11-25 @ 18:14:53
Skickat av: mamma

Nu ser du ut som ett riktigt vårdbiträde.

2009-11-25 @ 19:35:42

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0