2 år sedan, det går snabbt

Nu i reklamen till mitt program så satte jag mig här, och som vanligt fanns det inte mycket att göra så jag brukar då titta igenom alla bilderna på datorn.
Och så kom jag till "mappen" Kronobergs slott och titta igenom lite där.
Så såg jag datumen längst ner och där står 10 nov-07 alltså exakt två år sedan idag.
( aa nu har klockan hunnit slå 00:00) men ni förstår nog.

Det var en trevlig dag det var tillsammans med Fredrik och Camilla också som sagt tiden går och det var två år sedan, det går snabbt!










 

 

 




Kommentarer
Skickat av: camilla

det har han verkligen :)



de va riktigt fint där!

2009-11-11 @ 10:05:42
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: mamma

Snygg frilla han hade, hihi!

2009-11-13 @ 12:22:41

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0