Vikten!

Jag vet inte om jag ska gråta av lycka eller om jag ska bli besviken.
Vägde mig i helgen och sist då när jag skrev att jag skulle börja träna så vägde jag nästan 65 nu vägde jag 61.
Jag har faktiskt försökt med att inte äta mig proppmätt utan sluta när jag väl är mätt, men när det är god mat får man ju ta vara på det.
Eller vad tycker ni?

Men nu har jag vart sjuk med men på tisdag så blir det en springrunda igen.
Och jag ska börja med smootihes också.
Så nu blir det inga mer kakor på jobbet och inget mer snask,

Ohooo det går framåt...






Kommentarer
Skickat av: .sandra

vad duktig du är! :)

2009-05-24 @ 22:52:52
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: Malin

Fyra kilo är ju skitbra.

2009-05-25 @ 13:32:45
Skickat av: Anonym

VAd duktigt du är:D

2009-05-25 @ 16:11:17

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0