Träning

Sådär nu har jag vart ute och gått, sprang faktiskt lite också så nu känner jag mig duktig.
Remember 10 kilo minus till den 17 Juli.
Det konstiga var att jag hade bättre kondition än vad jag trodde att jag hade.
Menar jag har ju inte direkt rört mig sen två år tillbaka.

Fråga mig inte varför bilderna blev så suddiga/konstiga.

Min stora mat kagge



Plus lite lår på det också





Så nu väntar en lååång dush och sedan ska jag hitta på en nyttig frukost kanske havregrynsgröt och ett glas mjölk eller lättfil.
Det jobbigaste är att gröten måste vara utan socker och då smakar det ju inte alls lika gott.





Kommentarer
Skickat av: Isabella

du är ju knäpp! :P du har ju en bra kropp, knas! men duktig du är ändå

2009-05-07 @ 12:12:49
Skickat av: Fredrik.S

Duktig du är. Men jag vet att du inte sprang långt. Så länge du mår bra är de toppen gumman. YOU GO GIRL

2009-05-07 @ 12:15:57
Skickat av: camilla

suddiga för att du tagit dom "i spegeln" :)



gud va duktiga vi två har varit idag! själv gymmade jag i en timme! ;)

2009-05-07 @ 19:11:23
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: .sandra

Duktigt att springa. :) Men att du vill gå ner 10 kilo kan jag inte förstå! Du ser ut att ha jättefin kropp. :)

2009-05-08 @ 20:12:44
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0