Shopping





I lördags innan vi var hos Karin och Rune och åt middag så var vi på väla och shoppade lite.
Patrik köpte ett par byxor inne på SOLO riktigt snygga.
Jag handlade en klänning och ett par skor som jag kan ha på jobbet speciellt men även annars också såklart.
Det roliga var att i efterhand så kom jag att tänka på när vi kom in på Väla så lämnade vi varandra och gick i våra egna affärer. SKÖNT för man slapp känna sig stressad.
På Gina provade jag fem plagg och det gick nog nästan en timma där inne.


GinaTricot 199;-
( Blev extra glad för jag passade i en storlek S )



DinSko 199;-






Kommentarer
Skickat av: Anonym

snygga sköna sommar skor:D

söt klänning också:D

jag får lön på onsdag jippi

2009-05-25 @ 16:10:01
Skickat av: dennis

vad söt kl'nin g den pasar diog den var hjätte finn finna skor me

2009-05-25 @ 16:27:08
Skickat av: camilla

åååh kämpar oxå med min vikt! :(



haha gud nej, har verkligen inte råd med att ha ngn bil här! endast bensinen är ju svindyr, sen ska man ju ha en snordyr försäkring oxå! däremot brukar jag få låna johans bil då och då :)

2009-05-25 @ 17:24:59
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: .sandra

Söt klänning. :)

2009-05-25 @ 20:15:16
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0