Röstkort?

Någon mer än jag som har fått hem ett röstkort ?
Jag har absolut ingen aning om vad det handlar om, vad är det jag ska rösta på och ja nea måste man rösta?
sådan här skit kan dem skippa att lägga i min brevlåda.





Det här svaret fick jag i en kommentar och det förändrade ju allting om det stämmer då ska jag absolut rösta!

Vill tala om för dej att detta brev gör så att du kan rösta på Piratpartiet så att vi kan fildela och att ungdomarna får ha nätet ifred från massa tråkiga betongsossar och deras gelikar inom penningjaktspartiet med ledare Fred Reinfeldt


Kommentarer
Skickat av: camilla

haha de där e för EU-valet :) få som röstar till de ;)

2009-05-19 @ 18:40:06
URL: http://camillau.blogg.se/nybloggg
Skickat av: Pappa janne a (Theres aronsson´s Pappa

Vill tala om för dej att detta brev gör så att du kan rösta på Piratpartiet så att vi kan fildela och att ungdomarna får ha nätet ifred från massa tråkiga betongsossar och deras gelikar inom penningjaktspartiet med ledare Fred Reinfeldt ha det så gott janne a

2009-05-19 @ 19:16:09
Skickat av: eja

jag blev lika chokad vet inte vad sånt skit är:P

2009-05-20 @ 09:09:23
Skickat av: Therese

Haha det var min farsa sm skrev den kommentaren :D

2009-05-20 @ 10:15:29
URL: http://mtj.blogg.se/
Skickat av: Fredrik.S

Ja röstkort har jag med fått här i Norge. Så de är bara gå göra din plikt. Bättre att ha rösta blankt än att inte rösta alls

2009-05-20 @ 15:02:10

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0