Panik.

Jag kan inte sova.
Har spelat på min telefon men det går inte, ligger bara och grubblar över en massa.
Dels att jag fyller år snart hur jag ska göra vet att det bli något men vet inte vad, tänker på livet med Patrik även också hur fan min släkt kom till egentligen, och jag menar det finns ju inget slut på det så jag blir galen på mig själv av att ligga där.
Tur att jag börjar halv fyra imorgon utvilad och pigg.
Imorgon när jag vaknar så blir det en spring runda en kortis eftersom jag vart sjuk så vill helst inte dra tillbaka det.
Hittade en ny sida på nätet som handlar om utseende och batnings metoder och lite sådant. Jätte bra sida tyckte jag iallafall.

Ingen som vet någon sida där det finns ett utsatt program som man kan försöka följa?

Kommentarer
Skickat av: caroline

Vad roligt att hitta till din blogg! Jag hade samma problem som du innan, drog på mig några "sambokilo", och därför så måste jag tipsa om Anna skippers bok, där finns listor på vad som går bra att äta. Tips och lite recept. Allt går ut på att byta ut dåliga matvaror mot bättre alternativ:)

Det är enkelt att följa och tillsammans med motion så går det faktiskt riktigt snabbt!

Ha det bra, och lycka till!

2009-05-27 @ 08:28:00

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0