Mysig dag och Mysig kväll

Idag har jag jobbat 7-16 och det har vart riktigt roligt är så glad att jag trivs för det är inte alltid man gör det på sitt jobb.
Men när jag kom hem och la mig i sängen för att ge patrik hans överaskning. (Nej tro ingenting) hade gömt en sak under kudden för honom.
Så ringer dem från jobb och ja då har jag tagit med mig en vt nyckel hem, så det var snabbt ner till jobb igen och lämna den. Usha sådant får ej hända.

Fick även en förhöjning på lönen vilket aldrig är fel och den sätts in från och med första maj.
Mitt sommarshema började idag tycker jag, för jag fick många tider från och med idag och framåt och sedan går jag på mitt sommarschema i juni så det är perfekt och det sträcker sig ändra in i mitten på september.

Nu ska jag ut och springa en kortis runda bara.
Sen blir det dusch och mys i soffan framför Desperate Housewifes boxen!

Kommentarer
Skickat av: Anonym

Vad hade du gömt under kudden?

2009-05-13 @ 16:48:07
Skickat av: camilla

härligt med löneök! skulle behöva lite extra jag med.

2009-05-13 @ 19:35:06
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: fjcc

du räknas ju snart som en desperate housewife!

De va inte igår man såg dig dock! grattis i förskott ;) haha

2009-05-13 @ 22:04:10
URL: http://fjcc.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0