Liseberg 2009

Åhh vad kul har nu pratat med Michaela i någon timma i telefon.
Vi bestämde oss för att åka till Liseberg den 16-e maj, jag patrik michaela och niklas
Vädret är kanske inte det varamaste men det är ju inte snorkallt heller.
Så det blir en heldag i Göteborg vi åker tåget från Helsingborg klockan 8 och är vid liseberg 10:30 tills det stänger klockan 23.
Då måste jag testa den nya åkatraktionen Hanghai


   
Lisebergsbanan är ju en tradition att åka så fort man gått innanför grindarna och fått sit åkpass

Bild från Google.se








Kommentarer
Skickat av: michaela

Vad roligt längtar redan:) komemr blir som ett litet barn igen:D

2009-05-06 @ 13:34:15
Skickat av: Fredrik.S

Jag skall ditt också. Då blir de fest hehe

2009-05-06 @ 14:10:53
Skickat av: emma

Gött med lisse!!

2009-05-06 @ 17:13:27
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Skickat av: sara

En annan kan ju inte åka karuseller i år :( Men får väl nöja mig med att spela och gå runt o kika sen i sommar:) Hoppas ni får kul!

2009-05-07 @ 10:36:12
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0