Iordning

Så nu har jag fått in alla sakerna i skåpen och allt känns jättebra.
Frågade mamma om hon ville komma ner med barnen nu till helgen och det var inte helt omöjligt.
Tänkte om det blir fint väder så kunde man åka till Gröningen och äta glass där.



Michael hängde upp min tavla som jag köpte för länge sedan men som bara har stått så jag och Ingela fixade ihop det med korten och nu hänger den vid sidan om sängen.






Nova ville också hjälpa till att städa köket när allting var klart.





Här är min första frukost på spisen, Te ska tillagas :)





Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Inte mycket kvar nu. Snart är köket klart för er ju

2009-05-05 @ 12:30:11
Skickat av: mamma

värmer du inte tevatten i micron?

2009-05-05 @ 16:33:37
Skickat av: michaela

så fint det blev , nu får vi nsart komma på besök så får du laga mat i ert nya kök:D hehe

2009-05-06 @ 10:02:40

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0