Hemma grillning.

Åhhhh så gott det var, undra om hela klippan osade att det grillades hemma hos oss :)
Vi köpte en grill idag ( OBH Nordica ) och testade den direkt såklart.
Vi grillade något som heter " grillspjut" och självklart champinjoner med fetaost i och till så blev det lite potatis sallad.
Och nu är vi så mätta så vi ska slänga oss i soffan några minuter sedan blir det sängen som väntar.
Och jag säger godnatt nu ska jag inte skriva mer känns som att jag skrivit ett par inlägg.









Kommentarer
Skickat av: Monika

oh vi har också grill hemma, är så underbart sen att kunna grilla när som helst men det hör ju till sommaren :D

2009-05-25 @ 22:00:03
URL: http://monikafriberg.blogg.se/
Skickat av: Anonym

Sjukt bra grillar. Synd att dom drar sjukt mycket el. Så man vill inte använda den för ofta ju;)))

2009-05-26 @ 01:19:42
Skickat av: .sandra

Vad sugen jag blev på grillat nu!! :D Mums! Och grillspjut är ju så gott.

2009-05-26 @ 11:21:41
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: michaela

det är ingen riktigt krill smakar det lika gott som grilalt?

2009-05-26 @ 14:15:01

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0