Ensam.

Nu har jag nyligen kommit hem från Patriks mormor, åkte dit direkt efter jobbet för jag skulle få middag och det blev hemlagade köttbullar och inlagd gurka MUMS.
Är ensam i huset till elva ikväll så jag vet inte ifall jag ska ta ett bad nu och sedan lägga mig är jättetrött, men jag är ledig heeela helgen men sen går jag på det igen.
Härligt att jobba istället för att bara gå hemma usha fy.

Igår så skulle vi hämta Patriks bil hos hans pappa så det blev en promenad, det var faktikst mysigt för solen sken och här i denna hålan så finns det väldigt många "gamla" hus sådant som jag bara älskar.




( Går att förstora upp )



Sen detta stora kortet här blev så otroligt fult, jag är redan liten men så här liten trodde jag inte att jag var.
Står faktiskt en bra bit bakom Patrik och han sträckte ut sin hand långt men när jag såg kortet kunde jag inte mer än att skratta.
Sen i och för sig jag är  1.63 och patrik 1.92 så viss skillnad är det ju.








Kommentarer
Skickat av: camilla

haha ja du såg verkligen jättekort ut :)

2009-05-23 @ 20:06:52
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Fredrik.S

Dvärgen VS Jätten=) David VS Goliet;)

2009-05-24 @ 10:58:16
Skickat av: michaela

Du är en liten skiit jennifer:)

2009-05-24 @ 19:05:50
Skickat av: .sandra

Ja, men Påarpsgård ligger inte i Skåne. Det ligger i Håcksvik.

2009-05-24 @ 19:21:36
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0