Jobb Jobb

Nu ska jag snart iväg och jobba till klockan 22 ikväll
känner inte riktigt för det när det är så fint väder, men man kan ju hoppas på att solen går ner typ vid fyra.
Hoppas också på att jag får mitt sommar shema så vi kan pricka in vilken helg vi antagligen ska åka till Varberg över en helg och bo i min mosters husvagn

Hittade ett par "Gladiatorsandaler" här i skoaffären i klippan dem satt faktiskt jättebra, kan ju inte använda dem riktigt ännu men bra att ha i sin skogarderob.
Sen är det en korall klänning jag ska handla också sen är det inget mer denna månaden resten ska gå till Thailand!


Kommentarer
Skickat av: eja

köpte du skorna då?:D visa bild:D

2009-03-24 @ 22:13:34
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: kristoffer

de är ju kort på patrik ;)

2009-03-25 @ 11:09:25

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0