Vem ser argast ut?

Så där då har man precis kommit hem från malmö trakterna vi fick åka och "hämta" Carro barro hon vart på fest men blev sjuk så.
Vi var först hema hos Nova och åt kinamat och fyy vad mätta vi blev.
Var även på Väla idag och jag fick handlat mina gladiator sandaler och en liknande skinnjacka också fint till våren/sommaren.
Och jag längtar jätte mycket tills på fredag kväll då det bär av ner till Trelleborg till färgan över till Germany

Slänger upp bilder på kläderna imorgon ska sova nu upp tidigt och jobba imorgon.

Så här roliga ser vi ut när vi har suttit i en låååångbiltur.

Vem ser argast ut?






Kommentarer
Skickat av: eja

det måste tagit lång tid köra hela vägen ner där fan. jag tycker ni ser söta ut:D

2009-03-28 @ 23:53:48
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: Camilla

söt bild :)

2009-03-29 @ 20:29:18
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0