Tyskland

Jag funderar på att lägga ner bloggen, jag gör ingenting märkvärdigt och jag vill inte skriva om sådanna saker som man egentligen inte bryr sig om.
Tex, idag åt jag ris,kyckling,sallad och lite vitlöksbröd ?
Ne ush och fy.

Men kan iallafall berätta att vi var hos P syster Carro barro i går och fikade och tittade på disney chanel,medans patrik låg och sov i soffan.
Efter det åkte vi till hans mamma och åt middag. Jättegott!

Det kom då fram att vi ska till Tyskland allihopa den 3.e april, patrik och maik ska kolla på Hamburg / fotboll och jag och Cecilia ska shoppa !
Cecilia hade hittat ett hotell som vi antagligen ska bo på.
Ska faktiskt bli trevligt så jag hoppas på fint vårväder och en massa fina kläder och skor!


Någon som vart i Tyskland?

Den här gatan liknar en i Göteborg precis innan NE terminalen menmen i Hamburg någonstans.





Kommentarer
Skickat av: mamma

Nä, inte lägga ner din blogg!!! Ett sätt för mig o hålla koll på dig.

2009-03-23 @ 19:50:14
Skickat av: Malin

Naj lägg inte ner bloggen. :/

2009-03-23 @ 22:27:40
Skickat av: Camilla

näe lägg inte ner bloggen! tkr den e bra

2009-03-24 @ 08:47:05
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg.
Skickat av: Michaela

nej bloggen är bra så man får skriva av sig ivland tänk inte att du måste skriva varje dag för det kan man inte man hinner fan inget när man jobbar. Ja tyskland har jag varit i Tusen gånger handlar sprit där ju:D

2009-03-24 @ 09:51:38
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: syster

åå kul det låter med tyskland :D näe lägg inte ner den .. vet jag ju inte vad du har för dej sen när jag åker till USA !

2009-03-24 @ 10:02:55
Skickat av: Camilla

gör det inte? va konstigt...

2009-03-24 @ 11:12:12
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg.

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0