skär av

mig mitt öra imorgon blir det vårdcentralen direkt på morgon.
 jag har undrat lite satt och tittade på sanningens ögonblick på kanal fem det är ju rätt så intressant om man tänker efter. menar ska det behöva gå så långt att det ska krävas att säga sanningen av att "älskar du din pojkvän/flickvän" i tv.?
sen kom det en fråga till killen som satt i stolen "har du haft en sexuell relation till en annan man?"då tycker jag det är starkt av honom att sitta och svara ja med sin flickvän i soffan jämte Svaret är ... Sant
vilken fråga hade ni inte velat svara på?
nu ska jag pussa min stora kärlek godnatt,han ligger bakom och flåsar mig i nacken.
klaga inte på stavfel,skriver från mobilen. glöm inte frågan där uppe! skriver imorgon när jag kommit från vårdcentralen godnatt !



Bild från Google


Kommentarer
Skickat av: Assman

ja de är starkt. Men de är trams att gå ut i TV för tjäna lite pengar.

2009-03-09 @ 00:00:49

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0