Gladiatorsandaler äntligen!

Ush vad pinsamt jag försov mig imorses till jobbet med tanke på att man skulle ställa fram klockan ett snapp men som tur är så bor jag nära så jag kom inte försent men ändå, gillar inte alls att stressa på morgonen för då vet jag att tröttheten slår tillbaka längre fram på dygnet.
Hellre ha den på morgon än i stället efter lunch.


Tänkte bara visa sanbbt mina sandaler jag köpte häromdagen gillar dem skitmycket



Jackan är inte riktigt så här ljus blixten var stark. Den är samma som skorna ungefär



Vi har varit nu på eftermiddagen hos patriks mamma och ätit någon tysk middag synd att jag inte visste att vi skulle dit för precis innan så tryckte jag i mig två smörgåsar men lite gick ner iallafall.
Och vi pratade om alla affärer vi ska gå i, lääängtar!
Efter allt så åkte vi hem till mormor Karin och morfar Rune på bullkalas MUMS!

Nu säger jag godnatt en tidig jobbedag väntar
Sov gott
Och vad tyckte ni om sandalerna?



Kommentarer
Skickat av: Isabella

Älskar jackan.. ge mig :D dojjorna såg också schyssta ut :)

2009-03-29 @ 21:59:41
Skickat av: sequel

Jag ljuger inte

2009-03-29 @ 22:09:16
Skickat av: Camilla

skitsnygga sandaler!



haha alltid kul med kort ;)

2009-03-29 @ 22:31:36
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Louise

finemang med jacka & skor anser jag. :)

2009-03-29 @ 22:47:57
Skickat av: eja

snygga:D

2009-03-30 @ 13:25:15
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: jonte

Solbrännan på fötterna blir väl inte så snygg med sandalerna men annars va dom snygga :D:D

2009-03-30 @ 14:37:36

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0