Fynd igen

Vad med Cecilia ( Patriks mamma ) i torsdags eller i fredags minns inte vilket.
Vi åkte till en affär som alltid har bra priser.
Jag hittade en väst och en vanlig kofta, västen har kostat 400 köpte den för 30 och koftan 500 köpte den för 30.
Det är som patrik säger

  -    Ni tjejer kan hitta kläder för under 50-lappen men det kan fan inte vi killar göra.

Det är faktiskt rätt så sant. Vi kommer mycket billigare undan, tur det för vi handlar ju också mycket mer.
Sen fick vi en liten serverings fat i tre storlekar jätte fint utav Cecilia tack!

Tycker ni det är pojkigt med en sådan väst ? För det tyckte jag innan









Kommentarer
Skickat av: mamma

jag vill oxå handla där!!!!!

2009-03-02 @ 11:31:36
Skickat av: eja

snyggt fat:D kläderna var fina nej jag tycker inte dt är pojkigt jag tycker det är stiligt:D

2009-03-02 @ 13:34:01
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0