Första klirret

Jag är såå tråkig jag har ingenting att skriva om, jag jobbar så jag gör absolut ingenting mer än sådanna där tråkiga hemma sysslor.
Men idag ska jag pallra mig ut och gå en runda och jag ska absolut inte ha någon jacka  för solen lyser något enormt.
Men jag ska först ha frukost på balkongen sen ska jag läsa ut min bok som jag nog har haft i över ett år liggandes lite här och var i lägenheten.

Idag la jag ner första sparpengarna till Thailand det blev en rätt så stor summa men det är barabra
Satt och tittade på biljett förra veckan, så kollade jag vad det kostar att åka i mars tre veckor och idag den 19 -e 22 dagar så skulle det kostat 5000 kr. INGENTING!
Så hittar jag en sådan billig biljett så blir det tre veckor.!




Blir det här sköna!







Kommentarer
Skickat av: mamma

har du beställt en klippning än då???

2009-03-19 @ 14:55:38
Skickat av: eja

duktig flicka som sparar:D

2009-03-19 @ 15:21:58
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0