Felröstat i Lets Dance

Tycker iallafall jag.
Vet inte om ni följer Lets Dance men jag brukar kolla på det om jag får tillfälle och i gårdagens program så tyckte jag att helt fel par åkte ut.
Det stod mellan Niklas,Jeanette och Elisabeth,Tobias
Niklas var inte alls så duktig som han har vart i tidigare progam men Elisabeth gör inga framsteg så ut med henne.

Om ni tittar vem tycker ni ska vinna?

Jag tycker "Världens starkaste man" rätt så imponerande att se en så stor man glida fram över dansgolvet. 



Bild från tv4.se



Kommentarer
Skickat av: Malin

Jag hejar på Elisabeth faktiskt ;)

2009-03-07 @ 12:57:37
Skickat av: sara

jag avskyr elisabeth, kass jämt och så ful att det är irriterande, förstår verkligen itne varför hon fått vara kvar så länge. UT med henne och hejja sveriges starkaste man...eller morgan, inte riktigt bestämt mig än =)

2009-03-07 @ 16:18:41
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: mamma

elisabeth skulle åkt ut!!!!! min favorit är nog baggen. hennes danspartner är lite sexig tycker jag allt.

2009-03-07 @ 18:02:29
Skickat av: eja

varför åkte hon ite ut sur,jag har like olika favvo än;)

2009-03-08 @ 10:14:19
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0