Borås dag 1

Idag vaknade jag tidigt redan vid halv sju tror jag klockan var försökte väcka Patrik men det var omöjligt, Mollie och Michaela kom ner och la sig hos oss en stund och det var såå mysigt.
Vi gjorde oss iordning för att åka till stan och möta Sara.
Det var jättekul att träffa henne igen, och hennes mage börjar bli stoor.
Jag handlade lite så klart, var ute efter ett par gladiator sandaler men hitta inga som passa får ta dem som jag hitta i Helsingborg.

Mamma ska även klippa mig idag, vi får se hur det går, jag ska ta kort, det kan nog ioch för sig inte bli sämre än vad det är nu.
Är inte mina syskon så söta?


Min kärlek och jag



Mollie och jag



Michaela och jag









Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0