Utbildning.

Godeftermiddag får man väl kalla det.
Nu kommer det en uppdatering

Har nu precis kommit hem från en utbildning inom förflyttningar och så vidare.
Tyckte det var jobbigt eftersom jag redan gått två gånger innan på en sådan utbildning men min chef tyckte att jag skulle dit och kolla om det var någotlunda lika dant och vad som var bra och vad som var lite mindre bra.
Skulle egentligen slutat 16:30 men tydligen på jobbet så  hade dem sagt till att vi inte behövde gå på data utbildningen men det hade vi inte fått någon information så det blir arbetstid 8 - 16:30 punkt slut.

Nu blir det storstäd här hemma hur tråkigt det än är så måste det för jag jobbar hela helgen och på  kvällarna så har vi annat inbokat, micke och johanna kommer hit tex, var hos dem i deras nya lägenhet i söndags i ängelholm skitfin!
Vet att det är tjat om Thailand men michaela och niklas tycker det blir för dyrt och sen så ringde micke härom dagen till patrik och frågade när vi ska åka och att dem vill med, så vi kollade biljett och hotell.
Det enda jag vet säkert om Thailand är att jag och Patrik ska med iallafall !

På söndag blir det även planering av min och Andreas födelsedag jag blir 20 och han blir 25  ( Patriks storebror )
Räkna lite hur många vi blir och ja lite så.
Ska bli kul, jag längtar jättemycket tills dess.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0