Transformers: De besegrades hämnd

Äntligen Äntligen!
Transformers 2 kommer har bioprämiär nu på onsdag
Och har ni inte sett ettan så tycker jag absolut ni ska hyra den filmen för det är en utav dem bästa filmerna som har gjorts.
Först när jag skulle se den så tänkte jag " njea en robot film inte min stil säkert skitkass men skitsamma finns inget annat att kolla på" och jag var helt fastklistrad i soffan under hela filmen.
Och nu kommer tvåan, och jag är så glad, vill inte min pojkvän gå med mig så går jag fan själv :)

Patrik snälla ta mig på bio :)

Transformers 1  Trailern!






Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Den verkar ju vara helt sinnesjukt bra den filmen. SKall ni gå och se den sedan då? Kram kram

2009-06-21 @ 12:26:11
Skickat av: Anonym

Så grym film hoppas tvåan är minst lika bra

2009-06-21 @ 13:06:40

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0