Träning!

Efter att mormor & morfar hade åkt tillbaka till husvagnen i Varberg så fick jag med mig Patrik ut på en springrunda.
Vi sprang tillsammans första biten sedan så svängde han av och tog en längre runda så i slutet så blev att vi sprang tillsammans igen.
Vet inte riktigt hur lång den rundan som jag sprang var 2 km kanske, känns gör det ju och sedan innanför dörren och kör pilates övningarna och det är nästan så man gråter så ont/jobbigt är det men som sagt det ska ju kännas.!
Vilket allt detta har gett resultat också och jag är så glad, från 65 - 61,1 på ca två veckor 11 kilo kvar. Till och med en på jobbet sa idag att det syns och mormor sa också att jag har blivit mindre sen den 6 juni !
Så nog ska jag fortsätta.









 


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0