Träning fyfan

Nu kom jag in precis jag har kört sådanna "pilates" övningar i  20 min skitjobbigt!
Känns riktigt mycket i magen, kanske det som är meningen menmen.
Var ute och sprang före det också och jag orkar längre och längre.
Sprang ju igår också runt våran park här mysigt och en lagom första runda.

Jag vill verkligen ner till 50 jag har redan gått ner lite på denna lilla tid från 65 kilo till 63,4
vi får se om det händer något mer.
På min födelsedag ska exakta vikten stå här, bara jag inte har gått upp mer än 65 kilo så är jag nöjd :)

Morgon: Smoothie
Middag: Sallad/vanlig middag fast ersätter pasta,potatis,ris med sallad.
Eftermiddag: Smoothie och en smörgås
Kväll: Smoothie om jag orkar det.

Nu ska jag in i duschen och sedan slänga mig i soffan i min mysiga morrgonrock och bara dega tills P kommer hem.






Kommentarer
Skickat av: ehja

duktigt:)

2009-06-18 @ 21:16:03
Skickat av: Fredrik.S

Kör hårt med träningen flickan lilla. Jag tror på dig att du kommer klara av de allt.

2009-06-21 @ 12:29:03

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0